Direktlänk till inlägg 14 juli 2019

Våldtäkten.

Av Emma Nilsson - 14 juli 2019 22:36

En dag när mina syskon var inne hos grannen så var jag ensam kvar med pappa. Jag var på mitt rum när han ropade på mig att jag skulle komma ner. När jag kommer ner sa han att jag skulle lägga mig på hans säng. Jag frågade honom varför han sa "gör det bara". Jag gjorde som han sa Jag la mig på sängen, jag la mig på mage. Han började klä av mig mina kläder även mina trosor. Sedan tog han av sig sina kalsonger. Jag visste inte vad som skulle hända men mina tårar började rinna på mina Kinder. Han tog tag i mina små händer, sedan lade hon sig på mig att tryckte upp den i min rumpa. Jag skrek inombords men vågade inte säga någonting så att han skulle höra. När han var klar bara gick han bara därifrån utan att säga någonting. Jag gick in på toaletten för att klä på mig mina kläder. Jag hörde att syskonen hade kommit hem, Jag sa ingenting när jag kommer ut från toaletten, de såg att jag hade gråtit men de frågade ingenting. Jag hade så ont men jag vågade inte berätta det för någon. Jag känner mig äcklig att jag trodde att du var mitt fel att det hade hänt. Sen den dagen var jag alltid så rädd för honom. Jag tog avstånd ofta minns jag. Något som jag känner är ledsen är att en del av mina syskon inte tror på min berättelse för att deras pappa är ju en ängel i deras ögon. Det är så många gånger som de frågat om jag ska med och träffa honom Hade de varit med om samma situation så kanske de hade förstått mig lite bättre men de skulle ändå inse varför jag inte vill träffa honom. Eller varför jag inte ens vill kalla honom för pappa. Jag är ändå glad att jag har så många andra som finns där för mig. Det är tufft ibland och det har satt djupa sår långt in i själen. Men jag har överlevt allt annat så jag överleva detta också. Tack till alla som finns där och stöttar mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Nilsson - 14 juli 2019 22:19


Amning är bland det vackraste som finns, att inte låta barnet amma var som helst är att neka barnet trygghet och kärlek. Bara de som vill se barnet lida har problem med amning på offentliga platser. Det är få saker som fyller hjärtat med samma ömhet ...

Av Emma Nilsson - 14 juli 2019 21:41


"De där kläderna kan du inte gå i, någon kan ju se dig." Det var det första jag hörde när jag steg upp på morgonen. Jag visste att dagen skulle bli som alla andra dagar. Jag var helt bortkopplad från omvärlden och jag träffade knappt några vänner. Da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards